Monday, December 20, 2010

Whuzzzup!!!

ellow ebribadi. cm x sopan plak kan mcm ni. sebab aku ni muslim so sepatutnye lah kan aku bg salam dulu. Assalamualaikum...hehe

entry ni merupakan enty first aku dalam arena berbelog ni. slame ni aku asek dok blogwalking org lain pnye je. so nak jgk ade y sendiri punye kan. dalam bosan2 ade gak tempat nk loya burok kan. lantas tanpa banyak songeh aku pon create la blog ni...

apehhal aku taruk name blog ala ala bunyi line clear ni ek. sbena nye macam ni. tadi mase nk create blog ni adik aku ade sbelah. so aku nk wt blog ni tak nak kasi diorang tau. nanti mampus lah die bace ke hape ke. kot2 lepas ni aku ade wat enty yang tak sesuai untk kanak2..hahaha  anywey salam blogging sume..


mamat dlm gambar atas ni nmpk macam aku kan. kan3?? tp bukan. kembar aku okay. dye main bola utk arsenal. so, pesanan khidmat masyarakat majulah sukan utk negara..hoho

4 comments:

maCy said...

bkn mmg byk songeh?

mR.LineKlear said...

mane ade..baik tulus mulus je..hehe

Sae said...

a'ah la wak...same betol neh kembar... hehe~

mR.LineKlear said...

same eyh..mmg pon..
sae,,name profile kamu x dpt di view?