Monday, December 20, 2010

malas nak mampos..

di sebuah negeri zaman dulu kala tu kan ade la orang tinggal kat situ. dah name pon negeri mesti la ade orang kan. kampung tu plak ade la raja nye. bese la org melayu. tp aku bkn nk crite pasal kampung n raja tu. tp crita pasal si pemalas nak mampos ni..
satu hari raja tu kumpul semua rakyat dia. lalu beliau bertitah.

raja : hari ni beta nak tahu dalam kalangan rakyat beta ni sape yg paling pemalas.

lalu bangun sorang laki ni.

laki 1: saya lah yg paling malas tuanku.
raja: tahap mana kemalasan kamu?
laki 1: kalau saya makan mesti ada orang kena suapkan.

raja tu berfikir akan kemalasan tersebut. tiba tiba bangun lagi sorang laki.

laki 2: saya ni lagi malas tuanku.
raja: tahap mana pula kemalasan kamu?
laki 2: kalau saya makan mesti ada orang tolong kunyahkan.

raja tersebut terkejut. dalam hatinya berkata bertapa malasnya laki tersebut.
sedang syok raja tu berfikir bangun lagi seorang lelaki.

laki 3: tuanku,,,saya rasa saya lagi malas tuanku.
raja: tahap mana kemalasan kamu?
laki 3: nak cerita pun malas!!! 

?#@$%$&^*&^O*()&(*^&


6 comments:

jia.jiah said...

yeay!
i already be u follower
1st follower
:p

mR.LineKlear said...

hohoho..yahoo!!
tenkiu la yep..=)

maCy said...

pebende la mamat ni. haha


weh. gi kt setting buang word verification kt cmment. semak je

mR.LineKlear said...

wokess..

beautiful_rose said...

huhuhuh pemalas betul elok di buang ke dalam lombong je beliau tuh.... =p

mR.LineKlear said...

hah,,mmg patut pun..