Friday, December 24, 2010

kuda dan rumput

okeh,,,skrg aku tgh bercuti di terengganu.. ape aku wat kat sane? nanti la aku cite okkehh..hehe so,korang bace la mnde ni..


Seorang guru lukisan sedang melihat kertas lukisan milik pelajarnya yang paling malas. 
Cikgu : "Lukisan apa yang kau buat nie Abu, kosong je?" 
Murid : "Kuda makan rumput, cikgu!" 
Cikgu : "Rumputnya mana?" 
Murid : "Sudah habis dimakan kuda, cikgu," 
Cikgu : "Habis tu, kudanya mana?" 
Murid : "Sudah pergi, cikgu! Kalau rumputnya sudah habis, buat apa kuda tu masih di situ?"


siyes memang bijak budak ni kn?

4 comments:

HUSAIRI HANAFI said...

salam..sama2 kita follow utk ilmu yer..http://bingkaibiru.blogspot.com/

HUSAIRI HANAFI said...

salam..sama2 kita follow utk ilmu yer..http://bingkaibiru.blogspot.com/

HUSAIRI HANAFI said...

salam..sama2 kita follow utk ilmu yer..http://bingkaibiru.blogspot.com/

azilinda said...

hahaha..mmg kelakar lah bdk ni...