Tuesday, December 21, 2010

aku gila!

cisss tak gune punye manusia. ade ke patot cakap diri sendiri gila. lembu pon tah cakap diri dye gile kan. memang lah tak, lembu boleh plak becakap kan... adoyai.
sebenanye aku rase tak caye la aku bangun pagi hari ni. marbeles taw. yela, dah 3 minggu aku cuti haram mmg tak penah pon bangun pagi. suasana pagi kat rumah aku ni pon dah lupa macamana. tapi ari ni pelik bin ajaib nye aku leh bangun. solat subuh bangun sndiri tak payah mak aku nak kejot. baik kan? haha
sbenaye pagi mcm ni bosan la. bukan leh wat ape2 pon. nyesal plak aku bangun pagi. memang btol pepatah melayu yg menceritakan pasal khasiat tidur pagi. ade ke? ntah tak pasti. aku bedal je.





aku tengah pening ni cari kat mane nak ubah blog ni punye tarikh & masa. coz post entry aku tak kena dgn waktu yg aku post. ade sape2 boleh tolong tak?huhu

2 comments:

Saiful Bahari said...

gua ingatkan sapela tadi,po pok jat lupenye.kah3.
truskan usaha anda.

mR.LineKlear said...

haha..wokess..